04. May 2016
I marts gennemførte Marius Pedersen A/S en tilfredshedsanalyse blandt de kontraktkunder, som vi servicerer inden for dagrenovationsydelser. Det er en tilbagevendende begivenhed, som vi sætter stor pris på, at kunderne vil deltage i.
Resultatet blev en samlet tilfredshedsgrad på 4,2, hvilket ledelsen i Division Dagrenovation vurderer som meget tilfredsstillende. Tilfredshedsgraden måles på en skala fra 1 til 5, hvor 5 er ”meget tilfreds”.
”Vi er rigtig glade for, at så mange af vores kunder vælger at bruge deres tid på at give os en tilbagemelding på den spørgeundersøgelse, vi udsender” siger Divisionschef Herdis Bjerning. ”Svarprocenten var 73%, og vi har fået rigtig mange gode og konstruktive input, som vi kan arbejde videre med”.
Divisionschef Herdis Bjerning, Division Dagrenovation
Som en del af Marius Pedersen A/S’ kvalitetsledelsessystem ISO 9001 udføres ca. hvert andet år en undersøgelse af tilfredshedsgraden blandt dagrenovationskunder i hele landet. Resultatet i 2013 var 4,1.
I 2016 blev højeste point givet på spørgsmålet om kundens tilfredshed med dialogen med henholdsvis Marius Pedersen A/S's driftsledelse og kundeservice. På disse to spørgsmål ligger tilfredshedsgraden på hhv. 4,5 og 4,3.
Kunderne har bidraget med positive tilkendegivelser – herunder at Division Dagrenovation:
”Altid er meget lydhør over for nye tiltag og løsninger”
”Dejligt, at der altid er en, der tager telefonen og altid kan hjælpe”
Division Dagrenovation servicerer kommuner i hele landet og gør altid sit yderste for at levere høj kvalitet og service, og i henhold til de kvalitetskrav, der er indbygget i den indgåede kontrakt med kommunen eller affaldsselskabet. Samtlige medarbejdere er vant til at løse opgaverne i positivt samarbejde med kommunen/affaldsselskabet.
Har du spørgsmål til dagrenovationsydelser, så kontakt Entrepriseafdelingen